CEMS Chance 4.0

CEMS Chance to CSR-owy, charytatywny projekt mający na celu rozwinąć umiejętności miękkie uczestników (tj. zdolności do radzenia sobie ze stresem i presją czasu, kompetencje przywódcze, asertywność) i umożliwić im zaplanowanie odpowiedniej do swoich zainteresowań i predyspozycji ścieżki kariery zawodowej. Udział w Projekcie może wziąć każdy uczeń, który: jest w trzeciej klasie gimnazjum, pierwszej lub drugiej klasie szkoły ponadgimnazjalnej oraz uzupełni i wyśle formularz rekrutacyjny znajdujący się na stronie www.cemschance.pl. Projekt jest autorstwa studentów Szkoły Głównej Handlowej i ma na celu wspieranie rozwoju młodzieży. W tym projekcie uczestniczył jeden z naszych kolegów Łukasz Fugiel. Poprosiliśmy Łukasza by w kilku słowach podzieliła się z nami wrażeniami z realizacji projektu.

Od 8 do 11.05.2013r. miałem okazję uczestniczyć w projekcie CEMS Chance 4.0. Przez 4 dni poznałem wielu interesujących ludzi z całej Polski, zwiedziłem też Warszawę. Podczas projektu mieliśmy okazję dowiedzieć się wielu praktycznych informacji m.in. jakich błędów nie popełniać w autoprezentacji, pisząc CV, list motywacyjny, przystępując do rozmowy kwalifikacyjnej, jak racjonalnie zarządzać czasem, jak aplikować na studia wyższe za granicą, jakie posiadamy predyspozycje zawodowe itp. Miałem też okazję pograć w raczkującą dopiero grę „Klockonomia”, która daje niesamowitą radość uczenia się procesów rządzących ekonomią. Wielką satysfakcję przyniósł nam panel motywacyjny z Kingą Burzyńską, którą możemy zobaczyć na ekranach TVN, Marcinem Wojciechowskim znanym z audycji w radiu ZET oraz Tomaszem Danisem, który miał okazję studiować na Harvardzie. Każdy dzień był pełen emocji i wrażeń, a każda godzina maksymalnie wykorzystana.  W przed dzień wyjazdu mieliśmy okazję podziwiać multimedialny pokaz fontann, a następnego dnia mieliśmy okazję nauczyć się tańczyć cha-che. Jeżeli ktoś ma okazję wziąć udział w takim czy innym projekcie nie warto się długo zastanawiać. Każde nowe doświadczenie zaprocentuje w życiu – kończy Łukasz.

 

 

 

Dodaj komentarz