Wyprawa w Góry Sanocko-Turczańskie

W piątek, 10 maja, członkowie Szkolnego Koła Krajoznawczo-Turystycznego PTTK wyruszyli na wyprawę w niezwykle urokliwe Góry Sanocko-Turczańskie. Po przybyciu na miejsce, pierwszym przystankiem było Muzeum Przyrodnicze Bieszczadzkiego Parku Narodowego w Ustrzykach Dolnych. W muzeum mieliśmy okazję zapoznać się z bogactwem przyrodniczym i kulturowym regionu. Następnie ruszyliśmy na Holicę (761 m n.p.m.), najwyższy szczyt pasma Żukowa gdzie z wieży widokowej podziwialiśmy pasma górskie oraz malownicze doliny Bieszczadów. Po zasłużonym odpoczynku zeszliśmy do miejscowości Równia gdzie zwiedziliśmy dawną cerkiew greckokatolicką, obecnie kościół rzymskokatolicki pw. Narodzenia Najświętszej Marii Panny. Następnie udaliśmy się na wzgórze Chomińskie, na ognisko integracyjne. To było magiczne zakończenie pełnego przygód dnia.
Powrót do Jarosławia był pełen rozmów o tym, co widzieliśmy i przeżyliśmy. Dzień spędzony w Górach Sanocko-Turczańskich na pewno na długo pozostanie w naszej pamięci jako niezapomniana przygoda.